poniedziałek, 19 stycznia 2015

10 ulubionych... Blogowe wyzwanie #1

Chciałam napisać o filmach, ale nie byłam w stanie ograniczyć się do dziesięciu. Potem pomyślałam o książkach, ale zrezygnowałam z tego samego powodu. Ulubionych piosenek mam setki... Więc za sprawą Blogowego Wyzwania autorstwa Snu Mai przedstawię Wam odrobinę siebie. Droga Społeczności, oto:

10 ulubionych momentów, takich tylko moich
  1. Słoneczny poranek. No wiecie, ten moment, kiedy otwieracie oczy, a za oknem promienie zapowiadają iście poetycki dzień 
  2. Gorąca, mocna i słodka. Kawa! Koniecznie w ulubionym kubku. I koniecznie na dzień dobry ;)
  3. Znacie to uczucie, kiedy czytając książkę nie możecie doczekać się, co spotka Was na kolejnej stronie? Jak z wypiekami na twarzy i tym dziwnym uczuciu w żołądku przekręcacie kartkę, żeby jak najszybciej poznać dalszą historię bohaterów? To jest właśnie TEN moment! Niewiele książek pozwoliło mi na jego przeżycie, dlatego tak je lubię...
  4. Moment wyciszenia, odcięcia się od rzeczywistości i totalnego odmóżdżenia, gdy tworzę swoje rękodzieło.
  5. Samotna podróż samochodem i... śpiewanie na całe gardło ;) Bo wtedy nikt nie słyszy.
  6. Totalny odlot i bujanie się przy dźwiękach ukochanego reggae :D
  7. Bieganie. Ja, muzyka i asfalt ;)
  8. Zmęczenie i satysfakcja, jakie daje mi właśnie bieganie.
  9. Zachód słońca. Każdy i wszędzie.
  10. Moment, kiedy po wyczerpującym dniu kładę się do świeżo zmienionej pościeli, pachnącej wiatrem i ulubionym płynem do płukania ;)
edaa





Related Articles

4 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się bieganie i... kawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 niezwykle poetyckie :) Aż miło rozpocząć dzień
    Też lubię to uczucie jak książka mnie wchłania :)
    Pościel pachnąca wiatrem - też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reggae! Ja zawsze puszczam kiedy musimy wyjść gdzieś całą rodziną - wtedy się nie kłócimy przy szykowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 10 to także mój ulubiony moment - obowiązkowo z udziałem różowych puchatych skarpetek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie ślad ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate

Szukaj na tym blogu