wtorek, 20 stycznia 2015

Blogowe Wyzwanie #1 - dzień drugi

Tak sobie dumałam, co by Wam dziś zaprezentować. Co za kolekcję przedstawić?
Książki? - No może, ale...
Magazyny wnętrzarskie? - Co prawda sporo oddałam, zostawiłam moje ulubione, ale czy z kolekcjami człowiek się rozstaje?
Bambetle do moich działań twórczych? - Mam tego tyle, że nie chciało mi się wyciągać, żeby zrobić foto ;)


I nagle wpadłam!!!! Mój fetysz, coś, obok czego nie przechodzę obojętnie, kupuję z nimi biżuterię na potęgę i zbieram te najpiękniejsze... PIÓRA !!!






Kiedyś powstanie z nich coś wielkiego, taki mój projekt, którego zalążek gdzieś już świta z tyłu głowy ;)



Related Articles

5 komentarzy:

  1. Oryginalne! Takie słabości to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja , u nas w rodzinie najmłodszy syn ze spaceru albo pióro albo patyk przyniesie :) Lubię takie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietypowe i bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie ślad ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate

Szukaj na tym blogu