poniedziałek, 9 marca 2015

Moje plany na wiosnę WB1

Wiosna, wiosna, wiosna,  ach to ty !!! ;)

A wraz z nią pojawiają się plany... 

1. Remont sypialni. Od dawna planowany, ale zawsze coś... A to brak weny, a to brak pomocnej dłoni, a to czasu. I tak ciągle coś. Natomiast wraz z nadejściem wiosny ten plan musi zostać zrealizowany !!! Żeby spało się milej ;)

2. Zumba :D Od dawna planowałam, a teraz mam dodatkową mobilizację w postaci przesympatycznej Gosi ;)

3. Trzy literki przed nazwiskiem... Nieszczęsna praca mgr. Brrrr.... Nic więcej nie napiszę w tym temacie.

Więcej nie planuję na wiosnę, bo boję się, że nawet tego nie zrealizuję. Bo znowu COŚ ;)

A przecież jeszcze plany na lato będą :)

Related Articles

2 komentarze:

  1. Pracę mgr w sumie piszę się dobrze... wystarczy posprzątać generalnie cały dom, uporządkować ciuchy, notatki itd a na końcu na szybko napisać mgr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) zazdroszczę zumby! Niestety u mnie już jej nie ma, mogę tylko powspominać i zabrać się za inne zajęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie ślad ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate

Szukaj na tym blogu